شرایط و قوانین Wacaco بدین شرح می باشد:
شرایط سفارش:
مشتری موظف است اطلاعات کاملاً صحیح و حقیقی هنگام ساخت حساب کاربری و سفارش محصولات ثبت نماید. هرگونه مشکلی که ناشی از عدم ارائه ی اطلاعات و مشخصات حقیقی کاربر ایجاد گردد به عهده سفارش دهنده است و این سایت هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد. همچنین جهت ارسال مرسوله ملاک سیستم سایت آدرس حمل و نقل شما در هر سفارش است و آدرس پرداخت جهت ارسال در نظر گرفته نخواهد شد.
شرایط ارسال:
سفارش ثبت شده توسط شما در همان روز یا نهایتاً در اولین روز کاری بعد از ثبت سفارش ارسال خواهد شد.
تأخیر و مشکلات احتمالی در ارسال:
چنانچه تحویل بسته به شرکت حمل و نقل از سمت ما به موقع انجام شده باشد ولی در موارد بسیار نادر مرسوله بیش از مدت تعهد شرکت حمل و نقل در مسیر باشد، جای هیچ گونه اعتراض و شکایتی به مجموعه ی ما وجود نخواهد داشت و کلیه مسئولیت های تحویل به موقع، پاسخگویی به علت تأخیر، پیگیری موقعیت و... در مورد مرسوله صرفاً به عهده ی شرکت حمل و نقل می باشد. حدود زمانی که در حین خرید و انتخاب روش ارسال اعلام می شود زمان قطعی نیست و صرفاً زمانی است که شرکت حمل و نقل تعهد کرده است، بنابراین عدم انجام صحیح تعهدات شرکت حمل و نقل ارتباطی با مسئولیت پذیر نبودن مجموعه ی ما ندارد. بهتر است کلیه ی پیگیری ها و شکایات توسط خود مشتری و از طریق کد رهگیری مرسوله انجام می گیرد ولی در این موارد بسیار نادر تمام تلاش خود را خواهیم کرد که تا مشخص شدن سرنوشت مرسوله پشتیبان و همراه مشتری باشیم. واکاکو مسئولیت هرگونه قصور در انجام وظایف و تعهدات شرکت حمل و نقل را عهده دار نیست و تا زمان اعلام پاسخ قطعی و نهایی در مورد بسته های در راه یا مفقود شده امکان ارسال مجدد مرسوله، عودت وجه یا جبران خسارت وجود ندارد. بدیهی است بعد از تعیین تکلیف نهایی توسط شرکت حمل و نقل در مورد مرسوله های بسیار نادری که ممکن است با تأخیر غیر معمول یا مفقودی مواجه شوند و در صورت اعلام مفقودی توسط شرکت حمل و نقل، ما موظف هستیم که اقدام به جلب رضایت مشتری کرده و مرسوله مجدد ارسال گردد یا وجه سفارش عودت گردد.
آسیب های احتمالی هنگام حمل:
چنانچه سفارش شما هنگام حمل آسیب دیده باشد باید ظرف مدت 24 ساعت مشکل را از طریق تلفن به اطلاع ما و شرکت حمل و نقل رسانده تا پیگیری های لازم انجام شود. بدیهی است کالای آسیب دیده در اثر حمل تا پیش از تحویل به مشتری به عهده ما می باشد و کالای آسیب داده با هماهنگی های لازم با مشتری تعویض خواهد شد.
شرایط ضمانت:
شرایط ضمانت هر محصول داخل بسته بندی آن قابل مشاهده است.
ارائه ی کارت گارانتی با سریال و مهر خوانا در هنگام درخواست گارانتی، خدمات و یا قطعه الزامی است. از ارائه گارانتی، خدمات و یا فروش قطعه به دستگاه های فاقد کارت گارانتی معتبر و سالم معذوریم.
شرایط ضمانت رضایت مندی:
ما تضمین میکنیم که محصول دریافتی شما 100% اصل بوده و در کارایی (به شرط رعایت موارد ذکر شده در کاتالوگ) هیچگونه تفاوتی با تصاویر و ویدئو های تبلیغاتی وجود ندارد. لذا ضمانت رضایتمندی برای شما مشتری گرامی در نظر گرفته شده است که بدین معنی می باشد اگر تا 30 روز پس از خرید از محصول ما راضی نبودید با ما تماس بگیرید یا وجه شما برگردانده می شود یا در صورت نیاز کالا برای شما تعویض میگردد. بدیهی است دلیل برای نارضایتی شما بنا به تشخیص ما باید کاملاً منصفانه، عقلانی و به حق باشد لذا از پذیرفتن عذرهای غیر معقول و غیر عادی معذوریم.
تخفیفات و تغییر قیمت:
کلیه تخفیفات مقطعی هستند و چنانچه بعد از ثبت سفارش تخفیفی بر روی کالای خریداری شده توسط شما درج گردد و یا میزان تخفیف قبلی یا قیمت آن تغییری کند، به هیچ عنوان قابل اعمال روی سفارش شما نخواهد بود حتی اگر تنها لحظاتی پس از ثبت سفارش شما این تخفیفات درج گردند و سفارش شما هنوز ارسال نشده باشد به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی امکان لغو سفارش، عودت وجه، عودت مبلغ تخفیف و یا استفاده از ضمانت رضایت مندی وجود نخواهد داشت.
عودت وجه:
لطفاً در خرید خود دقت بفرمایید. با توجه به تغییر عملکرد اداره ی مالیات و عدم پذیرش تراکنش های عودت شده، از نظر اداره ی مالیات هرگونه خرید از درگاه بانک (شاپرک) درآمد حساب شده و از هر تراکنشی صرف نظر از عودت شدن آن به مشتری، مبلغ مالیات از تراکنش دریافت خواهد شد. تجربه ی دو سال گذشته نشان داد که اداره ی مالیات تمایلی به پذیرش مدارک برای تراکنش های عودت شده ندارد. بنابراین خواهشمند است در خرید خود دقت فرمایید که در صورت درخواست عودت وجه به هر دلیلی، 10 درصد از مبلغ قابل عودت به عنوان مالیات کسر خواهد شد و مابقی مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.